דפים

יום שבת, 6 בפברואר 2010

עוגה נוספת מבצק סוכר - ותודה ליעל...

לאחר הסדנא שבוע שעבר שיעל העבירה לנו מבצק סוכר, הזמנתי לי ערב אחד על אחד להכנת עוגה נוספת - הפעם לחברה של בעלי.  (לחברה קוראים truvle ובלוגו שלה יש מטוס.. ומכאן העיצוב...)

יעל תודה רבה רבה על העזרה !!

עבדנו על העוגה עד בערך 00:30 בלילה, ירדתי למטה, ואז גיליתי שיורד גשם... למי שלא יודע המים ממיסים את הבצק סוכר.. איזו טרגדיה.. למזלי עבר במקום שכן שליווה אותי עם מטריה לאוטו, זה עזר טיפה (חח.. דו משמעי..), העוגה נרטבה אבל לפחות לא נמסה...

והנה מה שיצא :


תודה יעל !! עד העוגה הבאה...

הגר

14 תגובות:

yael yaniv אמר/ה...

כבר אתמול עוררת את סקרנותי....
העוגה מקסימה ובטח טעימה (כי כבר ידוע שאת יודעת להכין עוגות טעימות (-:

ANAT S אמר/ה...

משום מה בהתחלה הבנתי שאת מכינה עוגה לחברה ( ידידה) של בעלך
לקח לי זמן להבין את עניין המטוס

יצאה יופי של עוגה וגם הטיפות לא ממש מפריעות

memko אמר/ה...

יו זה מקסים....איזה חמוד זה, יש לך תחביב חדש שאת הולכת לאמץ?....:))

Unknown אמר/ה...

איזה יופי! נראה שווה!

קרן שמש אמר/ה...

איזה עוגה מקסימה !

Keshet Zeevy אמר/ה...

איזו עוגה מעולה!
גם אני עוד מעט אעלה פוסט עם העוגות שעשיתי בזכות יעל

Big Mook Craft אמר/ה...

איזו עוגה מקסימה...גם אני בהתחלה לא הבנתי אלו בדיוק חברות יש לבעלך עם לוגו של מטוס ואיך את מרשה שישארו לו חברות אחרי הנישואים, אבל אז הבנתי....מה עושה החברה שלו? משהו עם נסיעות בטח - לא? חה חה חה....איך בא לי ביס מהעוגה הזאת!

Meital אמר/ה...

וואו!!! חבל על הזמן!!!
ידעתי מה את עומדת לעשות, אבל בכלל לא דמיינתי שזה ייצא כל כך יפה!!!!
כל הכבוד הגרוש :):):)

rinat אמר/ה...

ווואווווווו העוגה מהממת!!!

אנונימי אמר/ה...

יצאה לך עוגה מדהימה!

tamika14

tamari* אמר/ה...

די עוגה הורסת:)!!!

ציקוש אמר/ה...

העוגה נהדרת ונראית טעימה ביותר כל הכבוד!

revi78 אמר/ה...

עוגה ממש מקסימה!

nits אמר/ה...

יצא לך משגע