דפים

יום שישי, 17 בדצמבר 2010

החלפה פרטית עם יעל יניב

לפני כחודשיים השתתפתי בסדנא להכנת לוח ממו שהועברה על ידי סמדר. את הלוח שהכנתי, מסרתי ליעל ע.נ, אפשר לראות אותו פהיעל יניב, האישה והאגדה, שהיתה נוכחת במעמד המסירה, מאוד התלהבה מהלוח וביקשה לעצמה אחד כזה.
הכרזנו פה אחד (בעצם 2...) על החלפה פרטית בה אני מכינה ליעל כזה לוח, והיא בתמורה תופרת לי ארגונית למסרגות... (יעלוש, בלי לחץ...).

רציתי לעשות לה משהו שיתאים לה בסגנון, חיפשתי קצת מידע וצבעים מועדפים, ונתקלתי במקום בו היא פירסמה שילובי צבעים אהובים - אחד מהם הוא חום-תכלת.
הלוח הוא בגודל 30*30, דף נייר (רקע) מודבק על לוח mdf. (סליחה אני לא יודעת איזו חברה הדף).

הדף עצמו הוא בצבעי שמנת עם קישוטים עדינים בצבע תכלת-ירקרק, את הקצוות יישנתי עם דיו דיסטרס. על הדף הדבקתי לוח שעם (תודה סמדר שנידבת לי אותו..) עליו הדבקתי סרט + כפתורים. בנוסף קישטתי אותו בפרחים שציירתי וצבעתי עם צבעי אקריליק. על הפרחים המצויירים הדבקתי ראב-און אותיות.
מקארדסטוק חום (לא שחור כפי שאולי נראה בתמונה) קיפלתי קופסא שהדבקתי ללוח, בתוכה הנחתי פנקס אותו קישטתי מעט. בנוסף הדבקתי סרט כדי להניח בפנים עט (תכלת כמובן).


בנוסף, הדבקתי לוח מתכת, אותו ציפיתי בנייר חום מנוקד.
ללוח המתכתי הצמדתי מגנטי קרושה - סרגתי פרחי קרושה והדבקתי אותם למגנט.
יעל מקווה שאהבת ושהוא יעזור לך לזכור דברים (הרי הוא לוח ממו...).

ערב נעים,
הגר

15 תגובות:

יעל יניב אמר/ה...

הוא מקסים ואני אוהבת כל פרט ופרט בו (וגם אותך) ושבוע הבא תתאחדי עם הנרתיק שלך


ואת נראית נפלא!!! ויפה לך האמיגורמי (מחוננת שכמוך(-:

Adiya אמר/ה...

איזה יופי של לוח! ונתת לי רעיון מה לעשות עם לוח הMDF המיותר שיש לי...

כיף לעשות החלפות פרטיות (למרות שלי יש רק אחת ברזומה, אבל היא זכורה לי כמשהו כיפי ומרגש!...

אנונימי אמר/ה...

מקסים ביותר,
גם אני היתי נוכחת בבמעמד המסירה איך קרה שפספסתי הזדמנות ללוח שכזה??

מורן
ula7

Rachel רחלי גזית אמר/ה...

המשפט האחרון התגובה של יעל יניב - קורע אותי מצחוק.

לוח מקסים וברמת גימור מדהימה.

יעל אמר/ה...

ראיתי אותו והוא משגע!!
אבל המשפט "בשבוע הבא תתאחדי עם הנרתיק שלך" גמר אותי סופית...
אין, ללא ספק, גדולה מהחיים!

אנונימי אמר/ה...

vkuj nadg' frdhk///t, husg,///jukv gk vgcusu, akl!
ככה זה נראה כשמקלידים בלי להסתכל....
טוב אז מה שרציתי לומר זה שכרגיל, אני מתה על העבודות שלך, ואוהבת גם ת זו! והמשפט האחרון של יעל שפך אותי מצחוק...
חיבוק גדול
ליאור

maya אמר/ה...

לוח מקסים. עשית לי חשק לעשות לי גם אחד כזה

wintam אמר/ה...

הלוח משגע - ושילוב הצבעים לא שגרתי ומקסים במיוחד!!!

שריק אמר/ה...

אין כמו שילוב של תכלת וחום!

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף היה ללטף אותו פעמיים, הוא מקסים! אהבתי אותו מאוד מאוד!
נשיקות, מירה

Smadar אמר/ה...

מתוקה שלי,
הוא יצא יפהיפה ולשמחתי הרבה זכיתי ללטף אותו :-)
הפרחים על השעם פשוט מהממים !
והלוח המגנטי - מעולה (כבר הספקתי לגנוב לך את הרעיון - תמונות בקרוב :))

שמחה לדעת שתרמתי משהו למחוננות של ;-)

נשיקות
LoolaB

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר,
הלוח יצא מקסים.
אוהבת את זה שכל רכיב שונה, ויחד עם זה הכל מתחבר ביחד לתוצר מיוחד ומקסים.
הפרחים מקרושה כמגנטים - רעיון מקורי ומיוחד.
הציור על השעם - מהמם.
הכל פשוט יפה (:

יעל

mekoopelet אמר/ה...

איזה יפה הלוח, הצבעוניות שלו פשוט מושלמת

רביד פלג אמר/ה...

איזה יופי ליעל!!

יצא מקסים.

Meital אמר/ה...

הגר!! הוא ממש מקסים :)
אהבתי את שילוב הצבעים :)
מחכה לראות את הארגונית שלך!!! איזה כיף זה החלפות פרטיות :):)