דפים

יום שישי, 19 באוגוסט 2011

הקטנצ'יק כבר חייל...

למי שעוקב פה בבלוג, יודע שדניאל (או בשמו כמו שאני קוראת לו מאז היה בן ארבע, "קטנצ'יק") מאוד אוהב לקבל דברים שאני עושה...
השנה חגג 18, ואני הבטחתי לאמא שלו שאכין לו אלבום לגיוס, מעין אלבום שמתאר את השנה האחרונה שלו בי"ב בתמונות. כיוון שבאותו היום שדניאל חגג, גם לנו היתה חגיגה פרטית משלנו (דןדן יצא הביתה מהפגייה), ומאז לא היה לי יותר מדי זמן פנוי, התחייבתי להכין לו את האלבום עד הגיוס (תוכנן לנובמבר). אז, לאט לאט, החלטתי שאני אשתדל להכין בערך דף בשבוע, לקח לי חודש+ לפתח תמונות, עוד שבועיים לקנות קיט מתאים, התחלתי לעבוד, הכנתי 3 דפים, ועזבתי את האלבום מחוסר זמן...

אבל אז רצה המקרה, והגיוס הוקדם במפתיע, ופתאום נותרתי עם פחות משבוע זמן ורק 3 דפים גמורים. אז... "נתתי גז", ומהר מהר סיימתי את האלבום.

החלטתי על קו אחיד - דפי רקע לבנים ועבודה עם קיט אחד בלבד - little boy של Echo Park. הקיט הזה כאילו עוצב במיוחד בשבילי ! זוהי פעם ראשונה שאני עושה אלבום שלם מקיט אחד. גיליתי כמה זה נוח וחוסך זמן - באלבומים קודמים לפני כל דף הייתי עוברת על כל הדפים שלי (ויש לי הרבה) כדי לבחור דפים מתאימים.

האלבום בגודל 16*25, הכריכה מקאפה (טעות ! היא נשברת בקלות כל כך...), וכל הדפים בתוך שמרדפים שקניתי בחנות אריזות בדרום ת"א.

עד כמה הקשקושים שלי, נעבור לתמונות....
כריכה קדמית :

דפים:






בדף הנ"ל יש בעצם 3 תמונות מודבקות אחת על השניה. (הרעיון מסדנא של אליס משנה שעברה).










וכריכה אחורית -

נכון הקיט כאילו עוצב במיוחד לאלבום הזה ?

קטנצ'יק, מאחלת לך שירות קל, חווייתי, מעצים, כיפי, מוקף חברים,אתגרים, משפחה...

ותודה ששרדתם עד פה :-)

סופ"ש רגוע ככל הניתן. 

33 תגובות:

ליאת אמר/ה...

ממש אהבתי ואף שוקלת לאמץ את הרעיון להכין אלבום מקיט אחד..זה שיחוק רציני!!
מותק של אלבום!!

הגריטה-hagar am אמר/ה...

רעיון נהדר להכין אלבום מקיט אחד, נראה נוח מאוד!
האלבום מקסים והדפים נהדרים, ובאמת נראה שהקיט הזה התאים בול!

Michal Shoval אמר/ה...

מיני מקסים!!
אני גם אוהבת לעבוד עם קיטים - הכל מתאים פרפקט!

מיכל

Unknown אמר/ה...

אכן מתאים בול! מקסים אלבום.

anat15 אמר/ה...

כל כך אוהבת את העיצובים שלך! האלבום יצא משגע!!!

אנונימי אמר/ה...

ואוו, מדהים, ממש כאילו הכינו את הקיט עבור האלבום הזה...
להששתמש בקיט אחד זה אחלה רעיון,מקצר זמנים ובהחלט יוצר תוצאה מדהימה.
גיוס קל לקטנצ'יק
מורן
ula7

Miri אמר/ה...

מהמם!
אלבום מגניב ביותר - כל פרט במקום :-)

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

אלבום יפיפיה כיאה לקטנצ'יק "יפיפה". אגב, אני קוראת לחייל שלי אפרוח מאז שנולד, אמנם כבר כמעט נגמלתי אבל מדי פעם זה עוד נפלט לי... ואת תראי שתוך שבועיים שלושה הוא יחזור הביתה ופתאום הוא יראה לכם כל כך גדול :-)

Unknown אמר/ה...

הגר האלבום משגע! זה רק מוכיח איך קיט שמיועד למשהו אחד יכול להפוך למשהו אחר. הקיט הוא כביכול לילדים קטנים והוא ממש מתאים בול הוא יצא משגע צבעוני ומקסים כל כך!
איזה כיף זה לעבוד עם קיט, הכל מתאים אחד לשני
יצא לך מהמם! - אהבתי :)
גיוס קל נעים

רוני - מילשייק

Dafi אמר/ה...

מצטרפת למה שרוני כתבה. היום רוני "השתמשה" בפוסט שלך כדי להדגים ללקוחה בחנות איך הקיט הזה יכול להתאים לאלבום בר מצווה. יצא לך מקסים!!!!!!

דנא אמר/ה...

קטנציק...חחחחח....
יצא אלבום מקסים ומיוחד.

רויטל וייס אמר/ה...

אלבום משגע ומקרין המון אהבה שהושקעה בו.
אוהבת את השימוש בקיט אחד.

אנונימי אמר/ה...

גם אני מכינה לבן הקטנצ'יק שלי מיני אלבום שכולו מורכב מהקיט הספציפי הזה! גם אצלי זה נעשה מחוסר זמן ולהקל על עניינים (הוא ילד שלישי והוא בן חצי שנה....) ואני מוצאת שזה אכן נוח וקל וגם כיף. האלבום שלך מקסים! ובאמת נראה כאילו הותאם אליו. אגב, אנחנו גרות מאוד קרוב אחת לשניה. (גם אני מנווה עמל...)
נהנית מאוד מהבלוג שלך.
רויטל

Big Mook Craft אמר/ה...

את יודעת שאני לא כל כך מבינה בעינייני הנייר אבל השימוש בקיט נראה לי מגניב ומקל על הנושא אהבתי מאד את התוצאה! חייבות להיפגש עם התאומים של מאירה! נשיקות

אנונימי אמר/ה...

קודם כל, לפני הכל, שילך בשלום ויחזור בשלום! שנית, האלבום פשוט מהמם! רואים שנעשה באהבה גדולה גדולה, ויופי של שימוש לקיט! פשוט לא להאמין איך שהוא מתאים בול :)
נשיקות, מירה

יעל.קיפודים אמר/ה...

אלבום מקסים לקטנצ'יק - שמח, אופטימי, מלא זכרונות יקרים ואהבה!

יפעת אמר/ה...

הגר, אני כל כך אוהבתץ את העבודות שלך. הן תמיד מדויקות.
ובהחלט האלבום עונה על כל הדרישות- מעוצב, משמר זכרונות ומרגש
יפעת קייטס

Hatuli אמר/ה...

איזה אלבום יפהפה!
אני אוהבת את העיצובים הנקיים שלך.
שיהיה לקטנצ'יק בהצלחה!!

yael yaniv אמר/ה...

הגרי, יצא מושלם-אלבום מלא זכרונות נפלאים ומעוצב מקסים כיאה לגברבר שלכם-ואין ספק שקיטים מקלים על חיינו והקיט הזה כאילו נברא עבורך.

צרויה אמר/ה...

נהדרת שלי, הוא כ"כ יפה! איזה יופי שאת מוצאת זמן ליצור בין כל הבלאגן... :) האלבום כ"כ כיפי ומזמין ושמחת החיים ממש קורנת ממנו!

rachel gazit אמר/ה...

הקטנצ'יק הזה בטח יכול להניף אותך באוויר חחח
רעיון נהדר לעצב את כל האלבום מקיט אחד.

Smadar אמר/ה...

הגרי,
האלבום מ-ש-ג-ע !!!
ממש אהבתי, הכל... ובמיוחד את הכריכה והדף עם המצלמה, והדף של ניו יורק... אבל ה-כ-ל מהמם !
הוצאת תוצר מדהים מהקיט הזה... ולמרות שהוא ילדותי (הקיט) האלבום ממש גברי !
מהמם !
LoolaB

Magia da Inês אמר/ה...

°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.
Tão bonito!!!

Beijinhos.
Brasil °º♫
°º✿
º° ✿♥ ♫° ·.

Orit אמר/ה...

קטנצ'יק קטניצ'יק יצא אלבום גדוצ'יק משהו משהו....

יעל - קונדסונים אמר/ה...

הגר, מיני מקסים. אין כמו שימוש בקיט אחד (: פשוט נותן שלמות והומוגניות...

יעל

giraffe אמר/ה...

אלבום משגע לקטנצ'יק....
אוהבת את העיצוב הנקי שלך ובכלל לא מפסיקה להעריץ אותך על כל ההספקים

יעל אמר/ה...

הגר,
האלבום פשוט מקסים!
מתנה מדהימה.
יעל.

דפנלולה אמר/ה...

אלבום מקסים, וזאת אכן אחלה תקופה.
שוב - כל הכבוד על ההספק (אין כמו לחץ זמן כדי לסיים אלבום....)

Meital אמר/ה...

איך יכול להיות שלא הגבתי פה?!?! אני בושה ונכלמת :):) חחח...
המיני הזה מקסים! ממש אהבתי את השימוש בקיט אחד (שהוא מתאים "בול" לאווירה), ובכלל הגודל של הדפים, הרקע הלבן..
אני בטוחה שהוא מאוד אהב! ובהחלט שיהיה שירות נעים (עד כמה שאפשר) :)

wintam אמר/ה...

זה אחד האלבום הכי יפים שראיתי בזמן האחרון!!! יש כמובן את יתרון הקיט (שהוא מקסים בפני עצמו), אבל האופן שבו ניצלת אותו עד תום, העניין שהכנסת בדפים - ובלי להעמיס עליהם: זה פשוט משהו! פעם אמרו "מי צריך פרוטקציה כשיש קשרים", ואני אומרת "מי צריך דימיון כשיש כישרון"... (-:

mekoopelet אמר/ה...

יא, איזה מיני אלבום מתוק, ממש אהבתי (גם הבת שלי אהבה)

פיית מרציפן אמר/ה...

אלבום יפהפה ותודה רבה על האזהרה מהקאפה והטיפ לגבי השמרדפיפ

סתיו אמר/ה...

אלבום מקסים, גם אני מאוד אוהבת את הקיט הזה! הצלחת לעשות איתו דפים יפים כל כך!

סתיו
http://shlishkalach.blogspot.com/